onsdag 9 mars 2011

Tråkis...

Jag har haft noll lust eller ork att blogga så då har jag bara skitit i de. Mitt dåliga humør kommer nog från att jag førsøker sluta med socker (lite i taget) och snart slutar jag med kolhydraterna också. Ær/var nog beroende før jag har taskigt humør, ær sjukt hungrig och sugen på något hela tiden. Førsta dagarna hade jag lætt huvudværk. Så læskigt att vara beroende av något som man inte ens visste om... Sjukt ær de.


Men nu ligger lillan (førsta gången innan 00 på vældigt længe) och sover så nu ær de dags før oss också!


Nighty night.

4 kommentarer:

  1. Haha, jag hade en stor påse med små kexchokladar brevid sängen som jag åt på natten när jag ammade, fyfan vad hungrig jag var då!

    Hur går allt med lillan? Mår ni bra och så? Puss

    SvaraRadera
  2. Haha eller hur? Fan jag skulle inte klämt en semla nyss då ;)


    Vad söt hon är! Skulle vilja se mer bilder här ju! :D
    Åh ammningshormonerna flödar här jag ;) Fyfan jag var konstant hungrig när jag ammade men ädnå gick jag ner i vikt av någon anledning...

    Ja, nu börjar jag bli riktigt trött på den här magen, den är så groteskt å då har jag ändå en lååång bit kvar att gå :(

    Puss å kram

    SvaraRadera
  3. Tack :) Jag är inte lika förtjust i min mage som du är ;) Jag tror att jag är större nu faktiskt, jag ska kolla upp bilder å se för det känns mycket större denna gång. Shit, tänk om jag fr en jättebebis? :S
    Det är min mamma som gör sådär med honom för så gjorde hon med oss, vi lärde oss att betala själva och att man inte bara kan få saker. Jag och mina syskon och Elliot är väldigt omaterialistiska, vi köper inte ofta leksaker till honom å alla leksaker han har är hela och rena eftersom man måste vara försiktig med sina saker. Jag tyckr det är viktigt att man inte tror att saker kommer gratis utan att det ligger jobb bakom varje liten krona. Men för det skulle jag aldrig vilja påstå att någon i min familj är snål på ågot sätt.

    Varsågod för uppsatsen ;)

    Puss å kram

    SvaraRadera