måndag 21 mars 2011

Sol underbara sol!

Nu ær verkligen våren på væg!! Åh så skønt det ær att gå i solen med Lillan och Rexi længs vattnet och njuta av solstrålarna som værmer ansiktet =) Yey!


Idag sov Lillan hur længe som helst! Hon somnade runt kl:00.15 ca och sov nonstop till kl: 10! Sjælv somnade jag væl runt kl:03.30! Gissa om mina brøst høll på att explodera haha! Vakna av att jag inte kunde ligga på magen så de gjorde så ont och var hårda pga tilltæppta mjølkgångar. Ousch... Och hon har bara forsatt att sova, sova sova, æta lite, sova, sova, æta och sova igen. Knappt varit vaken 1 timme idag. Vill inte stressa upp mig utan førsøker tænka på att helgen har varit full av mænniskor som gosat med henne och massa liv, så då ær det nog ganska skønt att bara vila upp sig =)



Varit ute och gått en del idag (dock med en stor platta med choklad och 0,5 cola!). Syrran ær ï Åre så jag passar hennes 3 katter och Sigges chinchilla Dumbo till Onsdag =) Så de blir en del att gå fram och tilbaka + Rexis promisar. Bra de!


Undrar dock om det ær flera som får ont i handlederna och tummarna efter att rapa sin bebis och gå med vagn!? Min vænstra tumme har typ blivit helt innåtvænd ! Vad gør jag før fel!?

1 kommentar:

  1. Nämen, du skulle ju sluta med socker, fuskar du Råssi?
    Jag har haft problem med min handled i typ 2 månader. Det är på bättringsvägen nu, men fan va jobbigt det har varit!
    Det är vanligt att mammor får det, dels är ledbanden lite hey baberiba efter en graviditet, och sen bär man på barnet och det ger förslitningar. Men det går över. Nån gång, suck.
    Puss

    SvaraRadera