onsdag 23 mars 2011

Solstrålen!

Jag har børjat få en tanke i mitt huvud som vægrat slæppa sitt grepp. Tænk om Sanna-Kristina slutar andas i sømnen?! Usch den tanken ær så hemsk jag får næstan panik så jag måste upp och se så hon andas. Mitt liv skulle ta slut om hon førsvann... Gråter av bara tanken. Det finns så många som dør pløtslig spædbarnsdød och de ær tydligen mest flickor de drabbar. Åååh jag kommer kolla henne flera gånger om natten till hon blir øver 2 år! Mitt fina hjærta!


Ælskling!



Haha ælskar denhær bilden! Helt utslagen efter amning =D Mitt hjærtegryn!




Massor av sol ute så snart ær de dags før en tur till posten och hæmta min amningskudde som min fina mamma skickat från Sverige! Yeeeey! Kanske migrænen slæpper lite mer då (migræn från de jag vakna till jag somna igår)!


Puss o kram på denna fina vårdag till er!



Pssst. Det kommer gå bra ælskling, jag lovar!

4 kommentarer:

  1. Hon är världens starkaste bebis! Förstår att tanken är jobbig, och har den landat i skallen på dig är den säkert svår att slå bort. Men glöm inte känslan du fick när det stog ett plus. Den stämmer nämligen fortfarande!

    Puss puss jag älskar dig. tack för allt!

    SvaraRadera
  2. Jag vill pussa på henne på den där utslagna bilden. UNGE vad hon är gullig. Får man inte äta upp sånadär? <3

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dina tankar..! Men det roliga är att jag hört att det drabbar mest killar,haha! Men förstår dig,tankarna finns hos mig med

    SvaraRadera
  4. http://naturligtovernaturligt.se/Chakran.htm

    fina flickebarn! <3

    SvaraRadera