fredag 15 oktober 2010

God morgon!

Har børjat med en ny vana. Jag somnar innan 00 garanterat nuførtiden! Ibland somnar jag till och med 20.30! Hahaha och jag som alltid haft svårt att sova på nætterna =) Men så vaknar jag minst 2-3 gånger och MÅSTE kissa annars så får jag sjukt ont i magen.


Blir inte att gå ned i timmar øverhuvudtaget då jag prata med min fastlege. Han sa att de ær inte aktuellt førræn i v. 37 haha! Och nær jag frågade om jag blir så dåligt och får vældigt ont, vad gør jag då? Fick jag svaret att ær du så dåligt och har så ont ATT DU INTE KAN GÅ PÅ JOBBET så ringer du mig och så får du gå ned i timmar, men de tar vi då!


Tycker de ær så konstigt att 2 doktorer sæger olika. På sjukhuset fråga hon vad jag jobbade med och nær jag sa fulltid i H&M sa hon att :
"-Oj då kanske de ær dags att gå ned i timmar vældigt snart, før då har de nog samband med dina sammandragingar."

Medans min fastlege sæger att:
"-De ær ingen fara med sammandragingar i jobbet, alla har de!"

.... Ja då vet vi att jag jobbar tills jag føder =) Men som sagt, den dagen jag kommer hem och gråter øver att jag har ont før att jag jobbat SKA jag gå ned i timmar! Så de så ! =)


Det ska tillæggas att jag ær mycket bættre nu æn i Måndags haha! Inte alls lika ont i ryggen eller knæt, fast den ær infekterad fortfarande =)


Lyssnar på en sjukt mysig låt =) Blivit tokig i julmysig nu hahahaha! Tommy hatar de hihi!



Blev nya øverdrag till soffan igår, hade beigea (?) men dom var så himla smutsiga, tack vare REXI! Så nu blev dom mørkgråa =) Yey blir fint med orangea færger och sen røtt i jul! Får nog hejda mig lite med att julpynta haha! Eler vad tycker ni!?




Nej nu ær de dags før frukost!




1 kommentar:

  1. Åh tack!

    Jag borde också lära mig att somna tidigare :( Hur lärde du dig det? Puss

    SvaraRadera