onsdag 19 maj 2010

Sommar dag!

Tog mig lite i kragen och tänkte uppdatera lite. Åkte till Danmark en sväng från Söndag till Tisdag med syster och Sigge =) Väldigt trevlig resa till Köpenhamn!! Gör jag gärna om =)


Hur varmt som helst idag, när jag väl kom ut från jobbet! Säkert 25 grader! Shit vad hände liksom? =D Underbart !!! Och Rexi var duktig och skällde inte en enda gång på hundarna vi mötte idag =)Börjat berömma när han inte skäller och ger han godis då. Ser jag att han blir vääldigt intresserad så tar jag godis PÅ nosen så han känner på en gång och så får jag hålla den där haha!



Sitter med täcke (idioti egentligen då de är sjukt varmt ute) och äter Toblerone och iste med persikosmak =) Tittar på Födelseavdelningen och jag vill aldrig föda barn hahaha! Gud man får ju verkligen panik för de! "Det är så otroligt kvinnligt och vackert bla bla bla". Du spricker, blöder, blir uppklippt, drogad! Uuuuuh jag vågar nog aldrig föda barn haha jag låter de gå över till Tommy =)




Ha en fin sommar dag =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar