onsdag 12 maj 2010

Onsdag kväll!

Jag vet inte varför men lusten att skriva har försvunnit. Ska försöka ta mig i kragen!


Jobbat idag (suprise!) hehe jobbar ju 6 dagar i veckan så... Men imorn är vi lediga! Tjohooo! Ska bli mysigt! Tommy är också ledig så han vill fixa på båten han köpte... Tror den är 6 m eller något, plats för 10 pers! Skönt att vakna upp brevid min älskling så vi kan mysa utan stress!!! *Han vaknar tidigt och drar igång ändå men man kan dagdrömma lite =)*



Rexi ligger i sängen och tuggar ben! Och när han får ben finns inget annat i hans ögon haha, i vanliga fall skulle han gärna krypa in i mitt rumphål för att vara så nära mig som möjligt så de är lite skönt när han har ben =)



Nej dags med lite mat och sen dammsugning!


God natt sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar