måndag 24 maj 2010

Båtsöndag!

Igår hade vi en fantastisk dag! Vi åkte direkt till båten med Rexi såklart och efter lite om och men kom även syster =) Det regnade en del men hade presseningen uppe så de var bara mysigt =D Åkte till en populär vik som heter Gansvika där de finns restaurang och badplats och där var vi några timmar och bara myste i solen!
Påvägen hem såg vi regnbågens början och slut slå ned i vattnet och jag har aldrig sett en så liten och på så nära håll! Vi åkte igenom den haha! Rex mös hela vägen och bada när de blev för varmt för han i Gansvika!

Vi åkte väl vid 12 och kom hem runt 21, alla 3 la sig på en gång och vi sov till 10 imorse hahaha! Vi var heeeelt slut! Rex vaknade inte heller utan bara sov och sov!



Vill ha en större båt sen som vi kan åka längre med och sova i, de kan vi med den här också men den är rätt liten=) Haha ja jag var väldigt skeptiskt mot båten men nu älskar jag den =D Speciellt då jag såg hur fint de gick med Rexi !


Ledig idag också då det är pingst =D

Ha de bra!

3 kommentarer:

  1. Åh så härligt! Jag vill också ha båt så man kan göra små utflykter med picnick å allt :D

    Hoppas du mår bra gumman, puss!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja min mamma är bäst! :D Alla sex par ska in i min fina garderob snart!

    ja, din kommentators grej är skitjobbig också! Man tappar suget liksom när det ska vara komplicerat!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Ja dom där kläderna är så satans fina! :D Tur att han är så pass stor nu att han kan ha hm kläderna för bodys är ett måste på små bebisar och det ät jävligt snålt med sånt där!

    Ja, det har du. Och jag vet inte heller hur man tar bort den, det känns bara i vägen!

    Puss!

    SvaraRadera