fredag 14 maj 2010

Bättre idag=)

Lite gladare idag =)

Haft en helvetesdag på jobbet idag bara. Sjuuuuuukt mycket folk hela dagen! Alla och då menar jag ALLA ska handla kläder till 17 Maj (Norges nationaldag) 2 sista dagarna innan... Var så förra året också. Att folk inte tänker haha? Jobbar från öppning till stägning (9-18) imorn också, kommer bli roligt. Eller inte.



Usch jag vet inte vad jag ska göra med Rexis mat! Nu har vi ju bytt från ris, fisk och ägg (vi tror att han tappar mer hår av B vitamin brist) till torrfoder med extra B vitamin. Men han blir så grymt dålig i magen av de! Han har skitit löst 7 gånger idag och jag har ännu inte tagit han sista rundan... Tycker så himla synd om honom! Och han tappar fortfarande lika mycket hår. Någon som har tips på vad jag ska/kan göra!?



Nu måste jag kolla till köttet som jag kokar =) Sjukt gott att steka först och sen koka någon timme. Och sist koka i sås! Mums!



Nej dags att ta ett sista ryck och sen sova. Tidig dag morn!


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar