torsdag 13 maj 2010

Skit dag.

Ingen bra dag idag. Tommy kom hem inatt 4.30 och vi sov till 12.30 hehe! Sen åkte han för att fixa med båten... Och jag är sjukt trött, mår illa och är på dåligt humör. Vädret är bara jobbigt de med. På g med regn men de kommer aldrig, mulet och blåser lite. En skatjävel kraxa som en idiot och reta grannens katt hur länge som helst imorse! Och Rexi hårar bara mer och mer och mer känns de som! Har bytt till foder igen med B vitamin i men nu skiter han som en häst igen...



Ja jag har en riktigt jävla skit dag idag och måste få ut mig lite saker! Jag vill bara ha Tommy här nu så han kan hålla om mig!

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag är jävligt snygg sådär på morgonen ;)

    Ös ur dig allt dåligt på bloggen så kanske tommy slipper sen ;) PUSS

    SvaraRadera