fredag 7 maj 2010

FÖRFAN!

Rex ställde sig nyss på datan för att jag inte ville ha honom i soffan och nu har de hänt något på skärmen som jag inte får bort... Är han i trotsåldern eller undrar ni? Ja och de gånger tusen! Ber jag han sätta sig så tar de minst 1 min (istället för 2 sek som förut)och jag måste säga de minst 5-10 gånger! Åhhhh! + att han har börjat skälla på många hundar! Hände för några veckor sen och de är så irriterande alltså. Inget hjälper, han fäster blicken på hunden och ska dit (försökt med godis, locka bort med pinnar, att gå fot, picka på honom för att tappa koncentrationen) men absolut ingenting hjälper på den här busen! Och de spelar ingen roll om dom är unga, gamla, stora, små, om dom skäller eller inte. Valpar yngre än honom och tikar går rätt bra...


Lite huvudvärk idag efter jobbet annars allt bra. Trött bara haha! Borde laga lite mat då jag bara ätit en varma koppen tomatsoppa... Ska försöka få bort fastbränt ris som jag lyckades med igår!




Idag jobbar Tommy med live sändning av Norske Talenter, ska nog ta upp de till honom så ska vi se på de sen =) Duktiga älsklingen min! Som by the way köpt en båt för han var sugen på de... Suck på hans impulsköp ibland!!



Dags för Bröderna Lejonhjärta!!!

1 kommentar:

  1. Haha impulsköp finns det gott om hos min man också! Olika hobbys för varje dag!

    Meh, vad elakt, det var liksom 40 spänn, fett mycket pengar! Haha :D

    PUSS!

    SvaraRadera