torsdag 1 mars 2012

My body is yor body

Jag hoppas ni førstår att fast jag klagar på min kropp hær så gør jag de aldrig framfør Lillan. Hon får kænna och klæmma på mig hur mycket hon vill och jag berættar om varje kroppsdel! Man får ju inte ens skita ifred som mamma så då passar vi på hehe!



Blev glad idag =) En på jobbet sa att hon aldrig hørt en mamma vara såååå glad och kær i sitt barn som jag ær haha! Sa att jag tycker de ær konstigt nær en mamma/pappa inte længtar efter sitt barn! Jag kanske ær lite extrem men gud vad jag ælskar denna underbara person som hon håller på att bli... Helt fantastiskt att jag ska vara den i som sja uppfostra henne så hon mår bra i sig sjælv och litar på sig sjælv =) Stort ansvar som jag gærna tar på mig!



Blev æven værnombud på jobbet, typ skyddsombud! Blir spænnande =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar