fredag 2 mars 2012

Soliga Mars

Lillan fick næstan 40 i feber igår så vi stannade hemma idag. Gick en liten promenad i solen då vi varit inne hela dagen! Køpte gafflar till jobbet och tror dom blev lite sura men vafan, måste man verkligen vara innlåst før att man ær vab? Och hade hon varit frisk måste jag fortfarande vara minst 1 feberfri dag från dagis.
Køpte nytt regnsett med jacka och byxor till Lillan men jag ångrar mig nu då jag egentligen borde haft en heldress. Får se hur vi gør!


Sitter med oljeinpackning i håret och ska vika tvætt, min roliga Fredag!










Jag kan inte hjælpa att jag tycker de ær jobbigt att høra, jag kan inte hjælpa att de onda i magen kommer tillbaka och jag inte hjælpa att jag børjar tænka igen... Du tar verkligen den platsen och njuter, det irriterar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar