lördag 24 mars 2012

Min væn =)

Lilla fjærten har haft feber idag =) øver 39 hela dagen men hann fixa lite i trædgården nær hon sov i vagnen! Åh såååå skønt att jobba ute i solen!
Varit ute på verandan mycket också och lapat sol =) Najs najs fågelbajs!


Min væn Olive kom øver också, skulle egentligen in till Oslo men hon kom hit då Lillan inte var i form... Alltid lika skønt att træffa min færgsprakande, glædjespridande væn!
Skønt att æven få lætta lite på hjærtat och på den stora stålklumpen som sitter i brøstet och vægrar slæppa. Kænner nu att allt trycks upp till tårar så dags att gå ut och ta lite... frisk luft.




Rædd att om jag slæpper lite på kænslorna så kommer allt rasa på som ett jævla ånglok och det vill jag inte! Kanske inte ett så roligt inlægg en Lørdagkvæll men så ær de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar