onsdag 24 augusti 2011

Som sagt.

Såklart att nær jag mår såhær så måste Tommy jobba øver =( Inga tabletter hemma så får klunka i mig massa coca-cola som faktiskt hjælper mig. Ligger i soffan och Lillan får klara sig sjælv!

Faktiskt så låter jag henne krypa omkring i lægenheten bæst hon vill, ibland ær hon i sitt rum och river ned bløjor och rotar i skøtvæskan eller i hallen och leker med Rexis koppel (hængt det så hon når)! Tycker de ær ganska viktigt att hon får lov att utforska och gøra saker på egen hand utan att jag står øver henne och sæger NEJ NEJ hela tiden. Tagit bort de som kan vara farligt! Och ofta så skrattar hon och jagar Rexi haha! Ær hon ledsen så sæger jag - Kom till mamma kærlek, kom då! Och då kryper hon till mig, tar tag i mina ben och reser sig upp. Først då tar jag upp henne (om hon inte gjort sig riktigt illa eller ær superledsen) før HON ska komma till MIG nær det ær något, inte tværtom. Och det verkar hon ha fattat =) Vill inte ha en crybaby som bara sætter sig ned och gråter nær hon blir større!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar