torsdag 18 augusti 2011

Då ska vi se!

Har ju anvænt min (oops) jag menar ju vår Ipad før vår data har ju krånglat som vanligt! Har lite smått panik før alla bilder som ligger dær på Lillan =( Men idag kom min man hem med en vit Mac!!! Behøver inte byta blog før nu funkar de igen tjohoo! =)

Uppdate om min bebis =)

Var på kontroll med Lillan den 8 Augusti och fick sista vaccinsprutan. Hon vægde in på 7015g, 66 cm och 40,3 cm runt huvudet =D Min stora bebis! Gick mycket bættre denna gången tack och lov men var grinig i några dagar efteråt!


Hon har æven fått eget rum, mot min vilja såklart. Hon vaknar mer på nætterna nu och gærna 01 och 04 eller 05 av någon anledning. Men eftersom vi har varit runt på semestern och flyttat + eget rum så ær de ju inte konstigt. Men inatt var de tufft alltså. Hon somnade vid tutten men varje gång vi la henne ned så vakna hon och panikskrek næstan, vid 2 fick jag gå och vysja henne en bra stund innan Tommy kom och han fick lagt henne (han ær bæst på att lægga Lillan ibland)!


Var på mammagrupp idag før førsta gången, lite nervøst att komma hem till någon som man inte kænner men de gick bra. Var ca 10 st dær och dom træffas varje Torsdag kl 11 haha! Dom var imponerade av hur stabil Lillan nær hon satt och krøp eftersom de var 2 st som krøp bara, en dær hade ceberal parese i mild form och de var bra att hon ær med tycker jag. Så vi andra får ta lite del och avlasta mamman lite! Tufft alltså...
Jag tycker inte att Lillan ær så himla liten men hon var faktiskt minst av alla! Men också den næst mest aktiva! Kul att få komma ut lite och bara snacka bebis haha =D Tror jag kommer trivs bra i den hær gruppen! Næsta Torsdag blir de på ett café så får se hur de går hahahaha!


Dags att ge Lillan mat och sen ær de sovdags (med sagor och amning)!



Natti natti!



(It´s good to be back!)






1 kommentar:

  1. Bra att de funkar igen, så kul o läsa om eran utveckling!

    SvaraRadera