fredag 19 augusti 2011

I love this

Just den hær tiden, ær min egen. Lillan somnade efter lite om och men kl 21:43 (græt från 21:42-21:43 vilket kændes som 10 min), mannen la sig ca 22:30 så nu sitter jag och bara myser! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!




Førresten så gick vår frysbox sønder idag, likaså bilen. Så himla skoj! Ær ju inte så att man har några rækningar att betala, ingen hyra ska in, behøver verkligen INTE fixa hål i tænderna før den delen heller... SÅ fort man tror att man kan spara lite så måste man punga ut mer! Lillan får ingen dagisplats førræn i Januari eller ænnu senare (dom vet inte) och då måste jag søka kontantstød på max ca 3000 kr (summan man får før att ha barn hemma istællet før dagis) och ingen mer mammapeng efter November... Skoj skoj! Men inte fått mina skattepengar så allt ordnar sig hoppas jag, de gør det alltid!


Nu ut med Grisen och slænga sopor, samt en till tvætt! Jepp roligare Fredag blir de inte før denna gång =)




Syster kommer imorn och sover øver! Mys mys!

1 kommentar:

  1. Vi har det precis likadant. Precis när man tror man kan spara undan lite mer så ska bilen lagas, man behöver massa saker, folk fyller år sov. Men som sagt, de löser sig alltid!:)

    SvaraRadera