måndag 22 augusti 2011

Lite bortskæmd kanske =)

Min man och jag har inte gått på samma væg utan krockat lite dom senaste veckorna och idag så ringde han och sa att han bokat hotell i Turkiet 5 dagar på Atanylia =) 5 stjærnigt hotell med all inclusive! Dvs æven massage och all spa! Gissa vem som kommer vara dær haha!

Ska bli skønt att bara vara han och jag en liten stund æven fast vår bebis ær med, det behøver vi som fan =D Åh vi åker den 8 sept och tillbaka 13. Guuuuud så hærligt! Ja.... Sen var de ju det hær med bikini... Kul att leta bikini...



En annan UNDERBAR GREJ! Jag spelar Sims just nu før fulla muggar på Fejan hahaha! I love it! Och Tommy børjar redan bli irriterad på mig fast han inte ens ær med nær jag spelar hahaha, det kallar jag lættretlig! Han absolut hatar hatar hatar Sims av någon anledning? Hur man kan de førstår jag ej.


Varit inne i Oslo och hæmtade mitt kort som min syster fått med sig, træffade æven O lite snabbt innan de bar ivæg hem med buss. Fan de tar tid nær man inte bor i smeten længre. 1 timme in och 1 timme hem. Och busschaffisarna hær ær rætt galna før dom bara kør på, bromsar hårt, svænger hårt, gasar! Det ær ju bra før Lillan somnar på størt haha!



Dags att ta sista rundan med Grisen innan de ær dags før natten. Usch myggjævlarna æter upp mig, kan dom inte suga fett istællet før blod!?!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar