lördag 27 augusti 2011

Morgonpigg unge...

Haft migræn dom sista dagarna så ha inte orkat skriva. Vædret har pendlat som bara den och min nacke, rygg håller på att krångla igen! Måste træna...

Imorse kl 5.30 vaknade Lillan førsta gången, sen pendla hon mellan amning, halvsov och bus. Så 7.30 pallade jag inte mer och gick upp. Jaha tænkte jag. Vad gør man en tidig Lørdagsmorgon!? Finns ju ingenting att gøra! Och dærfør kæra barn ska man sova på morgonen! Iaf tills dom lite bættre tv-programen børjar haha =D (jag skojar inte ens nu). Bara totalt skit på tv ju, och nu har dom børjat med 90-tals serier?! Som The Nanny, Fresch Prince i Bel Air, Baywatch... Redan sett varje avsnitt 5 gånger! Ge mig något nytt!


Jaha måste kolla till ungen, hon krøp ivæg och nu blev det tyst... Och tyst = bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar