torsdag 8 april 2010

Tack tack!

Blir så glad och varm om hjärtat för alla grattisarna igår =) Fyllde 23 för er som inte vet! Tack för de!!! Ska få nya skor av Tommy så vi ska shoppa lite på Fredag, ska bli så mysigt. Länge sen ! Han jobbar så mycket nu så får ta vara på den tiden vi faktiskt är tillsammans!







Ser på några bilder och jag blir fylld av glädje, saknad och en annan känsla jag inte kan sätta fingret på... Så himla lätt allting var. Enda problemet var vart man skulle äta!
Det är som de är.











Where are you now, do you think of us? Do you think that it was worth it?





Nej nu har jag slappat för mycket igen. Har lite att fixa hemma, som vanligt! Haha!

Hej då...

1 kommentar:

  1. Men ÅH! Nu fattar jag varför inte dina inlägg kommer upp på bloglovin! Jag har ju glömt att prenumenera på din nya blogg och har kvar din gamla!

    Haha, ja han är en riktig liten danskille!

    Hoppas du hade en underbar födelsedag gumman! Kram!

    SvaraRadera