onsdag 28 april 2010

För jag är så jävla braaaa....

Hej!

Länge sen jag skrev jag vet! Men festen i Lördags blev vällyckad! Vi lagade all mat själva och den blev riktigt uppskattad =D Kul!
Gav Tommy en scrapbook med massa bilder från första dagen vi möttes, vår resa till London 2 veckor senare, vår förlovning, sen blev de Kroatien med hans pappa och kusin, när vi fick Rexi och sist julafton =) Vi tar aldrig kort så de blev ett helvete att hitta kort hahaha! Men boken blev jätte fin iaf och han älskade den! Ramade även in 3 bilder på Tommy och mig (ser ut som att vi tittar på varandra) och Rexi i mitten haha!



Blivit förkyld så de skriker om de... Varit de i 2 veckor nu, men ingen feber denna veckan iaf! Så nu har jag börjat äta vitamintabletter och omega 3 och 6 ! Hoppas de hjälper... Jag kämpar med att få ned tabletterna kan jag lova haha! Har så svårt att svälja tabletter!



Dags för frukost nu innan mitt tranbärsthe blir kallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar