tisdag 20 april 2010

Nya blommor och lite feber

Kände igår efter jobbet att halsa börja svälla igen, och inatt hade jag lite feber... Imorse kunde jag knappt svälja och näsan tilltäppt! Jag har inte tid att bli sjuk! Vill inte!!!



Köpt nya blommor igår! Gröna som inte blommar (karlen är ju allergisk) men jag tyckte dom var ganska fina, lite höga (2 ser ut som träd haha) så grannarna får mindre insyn också! Tommy hata dom såklart men de skiter jag i =)


Snart kommer syrran och då ska vi fixa lite, han ska få sin present efter 30 årsfesten på Lördag =) och de ska bli så roligt! Vi lyssnade när Tommy och Martin övade igår från 21 till 00 igår och jäklar va bra de kommer bli! Grymt duktiga!



Nej ska dra arslet upp ur sängen och gå ut med Rexi en stund innan duschen. Jobbar sent idag, skönt som tusan!


Ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar