lördag 17 april 2010

Sorry da men...

Jag ber om ursäkt. Eller nej, de gör jag nog inte ändå! Det är min blogg och jag har inte haft lust att skriva med de fina vädret som vi haft den sista veckan!


Varit nede på Aker Brygge några gånger, det är den finaste delen av Oslo! Man sitter vid kajen och äter glass eller på en ute/inne restaurang och äter skaldjur! Absolut bästa musslorna och räkorna har jag ätit där! Åååååh (ursäkta de grova språket nu) MEN de känns som att bli knullad i munnen haha! Nutta jag vet exakt vilken romantisk restaurang vi ska gå på!


Lyckats hålla mig rätt bra från migrän den här veckan, höll på att få de igår på jobbet dock, men jag har kommit på att socker (av alla ting) håller den borta en stund! Tiggde till mig lite massagen från chefen också hehe och de hjälpte! Hon tryckte på mina axlar och hjälp... Det kändes som att jag blev strypt!? Skit läskigt men jag håller på att stretcha mina stackars muskler för fullt nu!

Försökte få tag i min fastlege = min doktor men jag hittar han/hon inte? Har registrerat mig på nätet men får inget lösenord, och de måste jag få för att se vem det är (ja sjukt jag vet). Och man ska få lösenordet när man blir registrerad men de får jag inte? Hittar inget telefonnr heller som jag kan ringa. Fattar ingenting...


Skulle åka båt till Köpenhamn men de blev meddelat ca 5 m vågor och några kunde inte så det blev inget...


Nu pratar jag med Olive i telefon så kan inte tänka hahaha! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar