torsdag 22 april 2010

Nej jag kan inte sova!

Åh hatar när karlen jobbar natt! Jag får jävligt lite sömn då! Men de kunde inte kommit vid ett bättre tillfälle då jag är ensam hemma =D Äntligen klart!!! Tog några timmar men de var riktigt roligt faktiskt! Berättar mer sen efter Tommys fest på Lördag! På tal om de så kommer min mamma och pappa hit då! Morbror ligger på sjukhuset med njursten (krya på dig) så han kommer ej så Rexi får åka till bestemor och bestefar som dom säger hehe, och då får Sture sova här med oss!


Nyss varit ute med Rexi, fåglarna kvittrar för fullt och inte en kotte ute!
Var hemma 1:30 inatt! Jobbade till 23 (extra öppet och modevisning) sen till Tommy direkt en snabbis och så var Tobbe väldigt pratglad så vi snacka iväg haha! Så nu ska jag försöka sova till tvättmaskinen med Rexi brevid mig på pappas plats =)


Godnatt eller Godmorgon på er!

2 kommentarer:

  1. Haha, 04.57! Du är galen! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jo galen :D

    jag har lagt ut dom första bilderna nu men tyvärr är jag inte så jävla mycket för kvalité utan går mest på det jag tycker är snyggt och passar Elliot, men det kanske kan vara kul att se ändå? :D

    Puss!

    SvaraRadera