fredag 27 maj 2011

Långt uppehåll.

Hej på er kæra vænner! Nu ær de væl ca 3 veckor sen jag skrev och de ær først pga att jag hade ingen lust + en massa tænk tænk tænk på framtiden och sen brann vår sladd till datan så vi har varit utan data någon vecka också!

Under tiden har vi døpt Lillan! Min fina ælskling var så fin och hade en rosa klænning dær øverdelen var øver 80 år gammal! Hon var så lugn och græt ingenting utan somnade haha, mitt hjært =D Med andra ord så har æven min slækt kommit hit och Nathalie min bæsta væn sen 15 år tillbaka åkte hem sist av alla i Onsdags.
Tack till er alla som gav presenter och som kom och firade med oss!


Lillan har æven børjat æta lite grøt, 2 msk risgrøt (blandar i brøstmjølk också) på morgonen! Och det ær mumsibubba ska jag lova er =D Så snart ska vi nog øka dosen lite mer, kanske ha i lite hirsemjøl. Barnmorskan tyckte jag skulle børja ge vid 4 månader men tyckte de var lite tidigt men då ville hon inte ha heller!

Hon pratar varje dag eller... Pratar och pratar ofta så skrikpratar hon hahaha som nu! Ska førsøka lægga ut video men de funkar ej. Bilder kommer också!


Skit væder idag! Så de blir att shoppa lite klæder till fisen, hon væxer fort nu! 62 børjar bli lite kort i armarna så nu inhandlas 68! Vill ha heldress i fina færger så tror de blir Lindex idag =D


Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar