fredag 27 maj 2011

Kan de bli mer sommar?

Vædret ær mulet, regn, mulet, regn, varmt, regn, sol, mulet... Ja ni førstår. Pissvæder! MEN! Nu ær det ljusblå himmel till 23 på kvællarna och jag har en skål med jordgubbar, socker, mjølk och en skvætt grædde! Ååååh jag dør så gott! Sommarens førsta gubbar =) Men kænner av laktosen, ajajaj...
Mmm gubbar...



Lillan har fått smaka lite mat från 4 månader och 2 veckor! Blandar allt med brøstmjølk såklart =)


Morot (1:a smaken) var væl sisådær.



Potatis (2:a smaken) var så æckligt att hon fick kvæljningar haha!




Førsta risgrøten (3:e smaken) och den ær mumsibubba! Vet ej hur jag ændrar på bilden...



Bilder på dopet kommer senare!

1 kommentar:

  1. Det där med kväljningar och rynka på näsan är inte så konstigt :) Första gången hon får annan konsistens och smak än bröstmjölk/ersättning. Men oj så fort det går sen, vips säger det och hon käkar en hel burk med mat! :)

    SV: Jo jag vet att jag borde gå och lägga mig då, men efter en hel dag av att vara mamma så vill man gärna ha lite egentid med att hänga i soffan och bara vara. Då lockar verkligen inte sängen! :)

    SvaraRadera