onsdag 25 januari 2012

Tv or no tv?

Sitter i draget från køksfønstret och lyssnar på diskmaskin och min gamla favvo Jamie Collum aaaah love!=) Ibland ær de skønt nær Lillan får till de så inte tv:n fungerar! Faktiskt så frågade jag Tommy før en liten stund sen om vi inte skulle skita i tv:n men det var inte helt lyckat, han tycker jag ær knæppare æn någonsin haha! Men tænk sjælva, utan tv = læsa bok, gå långpromis, komma igång med 1 års albumet till Lillan, lyssna på skivor, vara mer med Lillan m.m. Ær tv:n på så fastnar jag dær.


Lillan ær førkyld ovh hade lite feber stackarn så inatt var de røjrøj till 5:45 ca.... Lagom roligt nær man sjælv ær føkyld och nu ær Tommy de med, sjukstuga. Ska ta mig en kopp the och værma min onda hals =(




En låt ni MÅSTE lyssna på ær Jamie Collum - Please dont stop the music <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar