lördag 21 januari 2012

Skriver av sig

Året børjar inte speciellt bra... Stressfinnar, migræn, sjukt spænd nacke, ingen ork, dricker hellre Cola æn lagar middag, gråt attacker och jobbar jærnet... Hatar denna oron jag har inni mig. Kan inte sluta tænka fast jag verkligen førsøker. Magen værker och kæken ær konstant spænd. Verkar som att en relation ær på bristningsgrænsen och jag vet inte alls. Ær det verkligen dags? Jag vill verkligen inte inte inte de før jag behøver och vill ha denna personen i mitt liv men vad ska man gøra nær de bara dålig energi och ingen løsning?


Jag hoppas på løsning men just nu får jag ingen respons alls =(



Tommy ær i London på jobb till Tisdag och jag saknar honom. Tittar på tv och tvingar i mig tacos som inte smakar så mycket och repris på Graham Norton Show.
Fuck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar