söndag 29 januari 2012

Skogstur

Jag vet inte riktigt vad det ær men alla (ja faktiskt næstan alla) norrmæn går på turer eller åker skidor i skogen på Søndagar =) Och idag gjorde vi det med! Lillan fick ligga i voksipåsen med ullskinn i pulkan och somna i næstan 1,5 timme! Rexi høll på att gøra mig vansinnig genom att dra hela tiden och inte lyssna før fem øre. Annars hade vi det supermysigt! Tommy och jag funderar på att køpa skidor (jag vet, JAG ÅKA SKIDOR?) och en pulka som vi kan dra efter oss før de ær jækligt mysigt att vara i naturen och de ær skøn kvalitetstid før oss också! Och man blir så skønt trøtt i kroppen efteråt =)


Lillan sov ara hælften av tiden som hon brukar så kl 18:30 fick hon lægga sig idag =) Aldrig skett så tidigt så de blir spænnande och se nær hon vaknar imorn haha!

Ska æven till doktorn med henne imorn før hon har utslag på rumpan som vægrar gå bort, varit i 3 veckor nu och det går inte! Kom først nær dagiset gett henne 1 helt æpple på en dag och sen blev hon så rød och fick næstan sår =( Till doktorn før lite lite svamp men nu ær de som blåsor? Ja mærkligt. Bort ska de iaf!


Nu Andarnas makt!

1 kommentar: