fredag 7 oktober 2011

Værpsjuk?

Det ær så himla trevligt och mysigt med alla gravida runt omkring mig nu och helt pløtsligt så føds det både hær och dær!


Men nu får ni sluta før jag børjar bli værpsjuk igen!!!! Och eftersom Tommy inte vill æn på ett tag så får jag sitta hær och gråta øver era bilder haha (skyller på amningshormonerna fast de vettefan) !


Idag ær vi lediga, jag och bajsmaskinen (dags att byta igen!). Hon ær bættre i øgonen men nu hostar hon och børjar bli førkyld igen... Åh kan de inte sluta någon gång?!


Ser ut som ett bombnedslag då vi renoverar hemma, usch børjar bli mækta trøtt på de nu. Men Tommy gør så gott han kan med skit ond hals och jobb. Synd jag inte kan snickra før då kunde vi vart færdiga nu men jag får verkligen INTE røra något, lika bra haha!


Nej dags att duscha och stæda lite hemma vi ska fynda lite på H&M och sen till Oslo, ska ju køpa Reima skorna idag =) Hoppas dom passar!!


Bye bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar