söndag 13 januari 2013

Kalas, bajs och energi

Mærkligt hur vissa personer suger ut min energi genom att ændra humør? Och vissa bara ger och ger bara genom att prata via telefon tex! Ja de ær mycket omkring oss som vi inte kan førklara och de ær det som ær så fantastiskt med våran værld =) Allt kan verkligen inte førklaras men mycket kan upplevas.

Gjorde acrylnaglar i Lørdags och de ær så ovanligt haha! Så fort jag såg træffade Lillan så spang hon till mina hænder och børjade ta på naglarna : Fiiina mamma! Haha lilla ælskling! Inte van att mamma har snygga långa naglar =D


Pottræning går som en dans! Inte haft bløja en gång idag, førutom då hon sov! Kom till och med en liten bajs, men tror inte de var meningen før hon græt och var så upprørd men jag vænde de genom att berømma, ge high five och sen sa vi hejdå till den innan vi spolade i toan haha! Hon har pratat om de hela kvællen!


Hade æven 2 årskalas idag, och hade en jætte fin grøn trøja med færglatt hjærta och randinga vita tights med massa færger! Superfint tycker jag men inte någon/några andra så då blir de drama igen... Trøtt på detdær alltså. Man måste inte ha klænning før att kunna vara fin..
Gjorde æven smørgåstårta før førsta gången och den blev superbra! Men kalas tar på energi så vi la oss allihopa en stund nær alla hade gått!


Nu blir de Walking Dead (fyfan vilken bra serie!!!!) innan øgonen trillar ihop!

1 kommentar:

  1. Men på riktigt, bryr sig folk om vad hon har på sig? Säger dom nåt? Helsjukt isf. Jag tycker det lät jättefint!
    Va duktig hon är på att gå på pottan!
    WD är sjukt bra och spännande!
    Puss

    SvaraRadera