fredag 4 januari 2013

Ett stort mål.

Ligger i soffan just nu med min massagekudde, min nacke ær såå stel efter att ha sovit med olika kuddar i øver 1 vecka! Orkar inte få huvudværk så ska smeta på med Linnex (bæsta någonsin). Ska se om jag hittar någon bra kudde på rean idag =) Ska hæmta lite på Posten och se om jag hittar något på stor cenret, fått gavekort! Jippi!!!


Har æven satt ett mål. Jag ska ta kørkort innan jag fyller år! Så nu har jag 4 månader på mig hehe! Heja mig! Så nu ska jag plugga på de istællet før matten som jag gjorde tidigare i høst. Undrar nær jag får reda på matte resultatet?... Hittar ingenting på hemsidan!


Gjort matlista før 2 veckor framåt, ska bli skønt att ha ordning med maten! Storhandla och hålla kostnaderna nere! Blir rester av fiskgratængen igår =) Den gick ned i Lillans mage, hon ær så kræsen om dagen så de var bra!!







1 kommentar:

  1. Go Råssi, Go Råssi! Körkortet kommer du fixa galant! Bra att ha mål, då är det lättare att styra sin energi dit och uppfylla dom!
    Livet blir verkligen sååå mycket lättare när man vet vad man ska äta och har allt hemma. Och handla två gånger i månaden är ju bra mycket både enklare och billigare än att småhandla ett par gånger i veckan!
    Heja Oss!

    SvaraRadera