lördag 11 juni 2011

Sweden!

Gick inte att publicera Lørdags så försöker nu med samma inlägg.


Jag drog min kosa till Sverige denna helg =) Tommy skulle jobba rätt mycket så det var dags tänkte jag! Åkte från regn till strålande sol!

Idag har vi varit på marknad i Trosa, de var sjukt mycket folk och såå himla varmt! Men de var mysigt och jag fyndade lite. Köpte bullformar som ska ge mig lite mer insipration att baka mer haha!!


Juste! Hade visning på lägenheten i veckan och det verkar som att vi kanske kanske kan flytta lite utanför Oslo i början av Juli! Blandade känslor för jag älskar Oslo och trivs så jävla bra MEN måste tänka på Lillan och Rexi nu i första hand... Så jag börjar längta nu =) Vi kommer väl ha ca 80-90 kvadrat tror jag, större kök, stor veranda, baksida 1 trapp ned, källare och stor frys! Blir skit bra med mer utrymme =) Spännande spännande!




Åh alla skriver om att dom fått sina skattepengar och jag vill också ha! NU! Hoppas de blir innan midsommar iaf...


Nu sitter jag och Natta och äter godis, snackar en massa skit och bara myser ! Lillan sover (äntligen!) fan hon har knappt sovit någonting idag! Vaknade 8.30, sov lite i bilen och sen 20 min runt 18 och nu somnade hon 22. Min lilla fjärt vill vara med =) Badat ute i balja har vi också gjort! Mys mys!


Imorn blir de att få massa besök, hälsa på vänner och ha full rulle!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar