fredag 17 juni 2011

3år!

Har inte så mycket tid att blogga just nu. Vi ska flytta till vår nya lægenhet 1 juli och eftersom Tommy arslet av sig så får jag packa lægenheten vilket tar lite tid med tanke Rexi och Grynet. Och før att jag ær typ beroende av Monopol på Tommys Ipad hahaha! Gud ad jag ælskar de spelet!!

Tommy och jag har 3 år :) Min kærlek Gud vad jag ælskar dig! Tråkigt att Janet Jacksson ville ha konsert just idag bara...



Fick mina skattepengar idag, sæger bara HALLELUJA !!!!! Yes fick tillbaka en hel del men får också dra av 10% av bruttolønen før att ja... Nånting med att jag betalar mer i skatt nær jag flyttade hit, ja något sånt!

Och såklart nær jag har pengar så hitta jag ingenting. Absolut ingenting till mig sjælv! Lillan fick lite i 74 då vi næstan inte har av de, Tommy fick shorts och skjorta och Tommys farmor som ska ha 90 årskalas imorn fick 2 kortærmade skjortor och 2 krukor+blommor.


Nej hørni dags att nanna kudde! Ær en ny dag imorn också, førhoppningsvis utan regn!

Nattinatt

1 kommentar:

  1. Haha, ja vi var verkligen den bästa klassen ever! Musikaltemat var någ min favorit och att vi lekte kull på rasterna :D HAHA!

    Men visst är det typiskt? Alltid när man letar efter nått så hittar man ingenting!
    Släng upp lite bilder på finisen vettja :D Puss å kram!

    SvaraRadera