tisdag 14 juni 2011

Home sweet home

Nu ær jag hemma igen. Och hemresan blir ALDRIG normal!!! Sist så fastnade Natta med huvudet och foten (jag skratta så jag græt i minst 1 timme) och nu var hissen OCH rulltrappan ur drift! Jaha hur fan kommer vi upp!? Bara før mamma att bæra bagen fisen sov i, jag med packing och Natta fick bæra den jævla vagnen 2 våningar upp, påvægen upp lyckades jag sætta ryggsætet upp och fick inte ned den! Tåget står inne och massa mænniskor ær skit irriterade før att ingen førbi oss... Får inte ned ryggstødet och lægger tæcket under bagen så den inte faller ur, herregud! Hahaha undrar vad som hænder næsta gång!


Och ær de inte typiskt, jag somnade med bløtt hår och såg før jævlig ut nær jag gick ut med Rexi och Grynet imorse. Tror ni inte att jag møter på en journalist som tar foto av mig och stæller lite frågor haha! Shit dom små jævlarna verkar nosa upp mig øverallt, 3 gången sen i somras jag ær med i tidningen, olika också Haha folk kommer tro jag ær mediakåt men så ær de ju verkligen inte!!! Hatar de men dom ger sig verkligen inte.


Grynet sover som bara den, ær nog helt mentalt utmattad stackarn... Dags før lite frukost før mig nu och grøt till henne nær hon vaknar :)



Jalla hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar