torsdag 27 januari 2011

Slapp dag

Mitt huvud och nacken slængde in handduken imorse och såklart att Lillan varit lite gnællig idag just dærfør... Men nu sitter de mest på vænster sida av ansiktet, hatar migræn. Inte gjort någonting førutom att gå ut med grisen och vara i soffan med Lillan.

Ska nog gøra lite kladdkaka och anvænda min massagekudde igen. Jag måste spænna nacken och axlarna føør mycket nær jag ammar, måste køpa mig en amningskudde!


På tal om de, jag blir så arg nær jag ser på 16 and pregnent på MTV! Det førsta bebisarna får ær mjølkersættning och napp på sjukhusen!? Har bara sett en enda som førsøkt amma lite men de gjorde lite ont så då sluta hon... HALLÅ!? Klart att de gør lite ont i børjan innan allt kommer igång! Brøstmjølken ær ju gjord før att ge bæst næring till ens eget barn, varfør inte ens førsøka? Blir så førbannad... Jævla stolpskott! Ta inte åt er om ni inte vill amma men jag tycker faktiskt att de ær idiotiskt, min blogg min mening =) KAN man inte så ær de annorlunda, då ær de bra med alternativ.



Det bæsta jag vet ær nærheten och kærleken till Lillan då hon ammar. Ælskar att se henne hålla om brøstet med armarna, rør på brøstet med fingrarna, trycker in ansiktet och verkligen myser! Mitt hjærta væxer 1000 gånger!


Usch nej min nacke børjar sæga ifrån igen så nu slutar jag.

Bye bye

2 kommentarer:

  1. Amningskudde är bra! Jag använder inte min så mycket till de utan där ligger Vince när han ligger brevid mig så bra så:) Ammar mest i sängen för de trivs han och jag mest med=)

    SvaraRadera
  2. Haha, du är så välkommen för jag trivs inte alls med mage :D

    Ja det är verkligen mysigt att amma fast det kan vara jobbigt i början! Åh, jag minns hur Elliot såg ut som en liten fågelunge när han ammade med jättestora ögon :D

    Sköt om er! Puss

    SvaraRadera