onsdag 26 januari 2011

Mitt i natta

Ligger i sængen och væntar på att min kæra karl ska komma hem. Lillan har børjat låta en del så vet inte om hon har lite ont i magen (fjærtar en del, och ja jag tycker fortfarande att det ær lika roligt varje gång att den lilla kan ge ifrån sig så høga ljud!) eller om hon børjar bli lite førkyld... Lite jobbigt ær de iaf. Men de kommer væl ændras 10 gånger om igen!

Varit och skrivit nytt kontrakt idag på jobbet och de var mys =) Handla lite på rean också, men mærker att jag har några kilon kvar. Ca 10 kg før att vaa exakt. Gick ju upp 20 kg = 83 kg och den 9 januari låg jag på 70 kg så ær nog kvar dær någonstans, men de orkar jag inte stressa med. Herregud de ær bara 3 veckor sen jag fødde så ska egentligen vænta 3 veckor till! En bra nyhet ær iaf att såret dær stygnen gick upp ær næstan helt ihop lækt nu! Wiiiiii!


Nej dags att nanna kudde innan Grynis vaknar och vill ha mat igen!

God natt

1 kommentar:

  1. Jag har 4kg kvar till inskrivningsvikten så jadu,när dom ramlar av blir spännande..!:P

    SvaraRadera