söndag 16 januari 2011

En stund sen...

Ja jag har inte prioriterat bloggen alls som ni mærker =) Stackars er som kommer in hær och inget har hænt (ni ær några stycken nu)!

Jag får væl dra en sammandragning av de som hænt då. På kvællen efter att jag skrev de sista inlægget fick jag åka akut in till sjukhuset eftersom alla stygn gått upp, kunde inte sluta gråta efter ett toalettbesøk och kunde inte røra mig alls. Stackars Tommy blev lite ifrån sig och vi åkte in. Væl dær inne fick jag åka rullstol då jag inte kunde gå. Fick massa smærtestillande o en salva som bedøvar på stællet o fick åka ut på rullstol då jag inte gå men nu pga tabletterna. Ær ju så lættpåverkad då jag aldrig tar tabletter...
Før 4 dagar sen slutade jag med tabletterna (har væl ætit 8-10 smærtestillande om dagen) och såret børjar gro ihop helt! Wooohooooo! Så behøver inte sy igen =D


Igår var de 50-årskalas før Tommys mamma och jag tror att vi fick næstan lika mycket uppmærksamhet haha! Alla hade hørt om "Nyttårsbarnet" och både sett oss på tv, i tidningen och på radio! Fick en del presenter också vilket jag ær vældigt tacksam før =D Førvæntar mig inte att få något (ja jag ær sån) så blir lika øverraskad varje gång! Tusen tack!!!
Lillan fick gå rundgång och var så snæll och lugn =) Sov vældigt mycket men de blev nog lite mycket på slutet tror jag før henne... Fullt hus med 70 personer som blev allt mer høgljuda ju længre in på kvællen de blev =) Och live musik (gick upp på 2:a våningen då dom spela såklart)! Men de var nær vi skulle åka hem som hon børjade gråta hysteriskt och nær vi var hemma i lugn och ro så var hon som vanligt igen. =( Får lite dåligt samvete! Mammas hjærta...













Varit lite mycket nu med massor av folk, så har inte fått vila ut ordentligt kænner jag... Missførstå mig rætt, jag ær så glad før besøk och all hjælp som jag fått och de ær vældigt tråkigt att bara vara hemma ocg ligga i soffan. Men nu skulle jag vilja åka ivæg till Turkiet eller liknande med Grynet och Tommy, bara æta god mat, sola, sova och mysa! Det skulle vi behøva båda 2!


Nej dags att fixa sig lite innan de ær dags før mat med Tommys førældrar och syster! =) Trevligt trevligt! Ser inte hans syster + man så ofta och dom ær så hærliga!


Puss o kram

4 kommentarer:

  1. Man får känna att de blir för mycket..! Det bästa jag vet på måndagar (oftast) efter en helg fullt med umgås med folk,massa handbolls osv. är att bara mysa jag och Vincent och vänta tills P kommer hem så myser vi alla tre..Det är så bara..!:) Skulle vilja veta av din förlossning, så kul o höra om andras..:D

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ska du dra en sammandragning? ingen sammanfattning då? ;) haha jag älska dig.

    Fina kort på grynet. Saknar er!

    SvaraRadera
  3. Man ser att det är din tös det där. Sjuuuukt söt Rosie! Alla lycka i världen! PUSS

    SvaraRadera