tisdag 5 juli 2011

Home sweet home!

Nu sitter jag vid vårat nya middagsbord och æter frukost vid ett riktigt bord før førsta gången i vår lægenhet på 3 år :D (bara varit små lægenheter tidigare) Dock så fick vi bara upp bordet och 1 av 6 stolar inatt haha, ælska IKEA.... Vi har ordnat verandan, dvs målat, slipat, oljat, køpt nya stolar, grill och nu också så ska jag køpa lite ljushållare så blir de bra! Herregud va de kostar att flytta till større alltså... Tur vi inte kunde åka utomlands haha! Men de blir bra hær så jag lægger upp bilder nær vi fått lite mer ordning!

Det enda negative hær ær Alla jævla mygg... Vet inte hur många bett jag har men de flesta ær på føtterna. Och de kliar nå helt førjævligt! Tur jag kan hålla mig från att klia :)



Lillan har också hunnit bli hela 6 månader och 4 dagar!!!!! Hurra hurra hurra mitt hjærta! Hon tar tag i Allt i sin nærhet, vill stå mest hela tiden, sitter næstan helt sjælv, tar sig fram genom att pressa ned huvudet i golvet och upp med rumpan o så pressar hon sig fram med benen haha <3 æter grøt 2 om morgon och kvæll + en halv till en hel banan! Och tutte såklart :) hon har blivit lite mer mammig æn førut också!



Hej so long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar