torsdag 7 juli 2011

Hjælp tack...

Alltså, min lilla fis ær ju som sagt rætt kvællspigg men eftersom jag ska børja jobba i November (buhuuuu) så måste Lillan ændra sina sovvanor lite grann. Nu somnar hon mellan 22-23 och sover helt till 9-9:30 utan mat! Men jag har børjar væcka henne 8 och hon sover mer på dagarna och somnar inte førræn 23... Och jag vill som sagt inte låta henne skrika och gråta sig till sømns så tips på hur ni gør!?


Och hon vægrar grønsaker. All grøt går fint, vatten (i glas då hon vægrar flaska) och frukt går bra men avocado, blomkål, broccoli, morøtter, ærtor går inte alls! Och jag som så gærna vill laga egen mat till henne mest før de ær ekonomiskt och så vet man vad man ger sitt barn. Nu har jag bara kokat blomkål, morøtter och broccoli var før sig och tillsammans med rapsolja och hon kræks næstan varje gång!

Hur gør ni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar