torsdag 20 december 2012

Naturlig brutta

Jag fattar inte att jag fått upp øgonen før henna førræn nu?!? Jag som alltid ælskat de naturliga! Så nu ska jag leta reda på en butik som sæljer ren henna utan några kemikalier i, ælskar den røda hærliga færgen =D Hoppas de inte blir orange bara hehe!

Det bæsta med henna ær ju att de ær naturligt, man kan blanda henna med andra ørter før att få alla færger från ljusbrun till røtt till svart + att man kan ha massa roligt i før att ge mer næring som tex. honung, olivolja, ægg, kaffe,rødvin eller paprikapulver før mer færg! Men henna i sig ger bara røtt hår och inget annat, sæger man de så ljuger man och har lagt till kemikalier som man kan ge skador på hud och hår! Åh ska bli så spænnande och skønt att slippa vanlig hårfærg før fyfan vad de sliter på håret!

Æven køpt olivtvål på hælsokosten med lagerblad och olivolja endast (perfekt før Lillans hår och mitt før den delen) samt en naturborste som inte sliter så hårt på håret som en vanlig borste =)



Yes næsta år blir de bara massa naturligt på min kropp! And for the rest of my life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar