tisdag 20 september 2011

Massa jobb!


Igår fick jag en massa jobb før veckan, så jag børjar ikvæll =) Kænns bra faktiskt! Nu vill jag bara att allt ska rulla igång och få rutiner på allt. Hade jag vetat att jag inte skulle jobba førræn i Januari så hade jag tyckt det var skit skønt att gå hemma men eftersom de inte blir så, før jag har bomull i skallen istællet før en hjærna, så måste jag verkligen tænka positivt och gøra de bæsta utav det som finns!


Lillan ær lite bættre, fick næsspray igår innan vi la oss och hon har sovit ganska bra! =D Jag med haha! Ska læmna henne hos dagmamman runt 14, sen jag till jobbet 15 och så kommer Farmor (eller som vi sæger MONSTER) kl 15:20 ca =) Så det blir bra! Har sån tur att de finns slækt i nærheten som kan hjælpa till!


Dags att stæda lite, ge Lillan en banan och sen dra! Tjoohooooo! Lite nervøs haha!


1 kommentar:

  1. Skönt att läsa att hon mår bättre! Sköt om er och lycka till :) Puss å kram

    SvaraRadera